perjantai 22. helmikuuta 2013





ONGELMAN RATKAISU




 Mun on tehnyt jo pitkään mieli sohvapöytää. Olen miettinyt eri vaihtoehtoja. Ostettuja, uusia, itseväsättyjä ovesta, ikkunasta, lasista tai jostain muusta. Mutta (siis iso MUTTA) mä en oo ollu valmis luopumaan rahista! Siihen on niin mukava nostaa jalat kun lötköttelen sohvalla :) 







Viime kesänä ostin ystävältäni ihanan vanhan - siis oikeesti vanhan pöydän. Tähän asti se oli meidän makuuhuoneen ikkunan alla - kunnes nyt sen keksin, siitä tulee meille olkkariin sohvapöytä! 









Ja mikä tässä on se ongelman ratkaisu? Pöytä on tarpeeksi korkea ja sen alle mahtuu rahi ja mun pikkujalkani :) Siispä saan kummatkin samalla kertaan; pöydän ja lötköttelypaikan :) 




Meidän ihanainen puudelimme Nekkukin tykkää tästä järjestelystä. Tai no tiedä häntä? Taitaa olla tyytyväinen pehmeään sohvaan ja massamäärään tyyny :)



 






Minne se aika oikein häviää? Vasta oli perjantai ja taas on perjantai :o
No, se hyvä puoli tässä nopeassa tahdissa on, että kevät tulla jollotta samassa vauhdissa :)

Mä taidan vielä imuroida ja sen jälkeen voin vaikka ottaa hyvän lehden, kupin kahvia ja nostaa hetkeksi jalat rahille =)

***

Oikein levollista ja rentoa viikonloppua sulle lukijani mun <3


- Minnukka -  

6 kommenttia:

  1. Hauska idea!:) Ja kaunis sohvapöytä! Minäkin sohvapöytää mielinyt, mutta kun..niin iso sohvanrohjake, että ei mahdu. Ehkä jonain päivänä kun sohva vaihtuu..Tai sitten keksin jonkun luovan ratkaisun;)Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, kiitti :) Juu, se luova ratkaisu voi putkahtaa esiin hetkenä minä hyvänsä =)

      Mukavaa viikonloppua sinullekin :)

      Poista
  2. Vanhat huonekalut ovat kyllä parhaimpia, niissä on sitä jotain <3

    Iloa viikonloppuusi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä oon samaa mieltä. Niissä on varmasti ainaskin sitä elettyä elämää... <3

      Ihanaista viikonloppua sullekin! :)

      Poista
  3. Hyvä ratkaisu ja ihana värimaailma!
    Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Marru :)

      Hyvää viikonvaihdetta myös teille siihen naapuriin! :)

      Poista